HELG! :D

Hellu =)
Blev en kort skoldag idag :P Hade svenska och sen lunch, sen fick vi veta att vi som har foto började typ en timme senare och slutar då en timme senare, så jag drog, pallade inte vänta :P Jag åkte hem till Alex istället och hängde hos henne fram till kvart över 5 typ =) vi snackade å käkade lite å jag skämdes lite, haha xD Men kom hem ganska nyss iaf =) Var ute en snabbis med Dharma och när jag kom in igen så såg jag att min senaste fotobok har kommit hem! Är bilder från förra årets sommar då jag var på Gåsö med mina söta kusiner :) men några bilder blir det inte på denna bok, inte innan jag sett dina böcker Alex!!! :P *lipar* haha xD Men funtar på att göra en ny nu, är ju så kul, dessutom är det gratis! ;D

Ska ju träffa Johan ikväll också =) runt halv 7 blir det väl, så det är ganska snart, då ska vi åka till E4-baren och käka, fyfan va gott :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0