Hemma från La Isla!

Hellu =)
Nu är vi hemma igen! Det var ritkigt kul faktiskt :) Var 2 killar i vår grupp å typ 10 tjejer :P Men det gick bra ändå, var ju lite smått komplicerat å man var tvungen å koncentrera sig mkt, mesta av tiden blundade jag, för jag var följare xD Då skulle man ha händerna på föraren och blunda så man skulle känna vad föraren gjorde och kunna dansa med dåra. Men det var kul =) Efteråt så var det dans på dansgolvet, så musiken åkte på och ljuset släcktes, då kom dansläraren och bjöd upp mig, så han och jag snurrade runt där på golvet, jag blundade hela tiden dåra, men det gick bra ^^

När vi gått därifrån så var det 15 min tills bussen skulle komma, så vi började gå, men då ringde pappa och han hade tydligen fått en körning till Fridhemsplan så han kunde då plocka upp oss å köra hem oss, riktigt skönt, för det är kallt ute! Men är som sagt hemma nu, så nu ska jag rensa kylskåpet känns det som, jag är hur hungrig som helst, har typ ätit 4 mandariner idag, och that's it!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0