Hmm...

Jaa.. vad ska man säga om dagen?

Allt gick bra med Zingo iaf, han var så duktig :) Vi fick dock vänta i typ 20 min, men så kan det ju vara :P Hade iaf en väldigt snygg veterinär ;) Beställde tid den 27:e igen, då ska han få grundvaccin 2, chipmärkas och kastreras! Så då får han inte äta på morognen. Det kommer ju gå på en del också.. men det är ju precis när man fått lönen, så det funkar väl ;)

Skoldagen idag var ju som sagt kort. Men ja.. vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Vi satt mest och körde snurra flaskan.. men lite fick vi ju gjort på filmen iaf, så det är ju bra.

Ikväll ska iag jag och Madde på bio :) Vi ska se G-force, i 3D! :D Sen imorgon ska nog jag och Alex på bio också ;) Vad vi ska se vet jag däremot inte!


Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0