ILLA!

Shit.. jag börjar typ vänja mig vid min väckarklocka.. den ringde idag, jag stände av den, somnade om, vakande 20 min senare och mindes inte ens att jag vaknat innan! Jag förstog att jag gjort det när jag såg hur väcklarklockan stog.. men det här är inte bra! Jag måste nog byta ställe på väckarklockan så att jag måste gå upp för att stänga av den!

Aja, iallafall så har jag precis käkat frukost, nu ska jag fundera ut vad jag ska ha på mig idag! Sen är det väl nästan dags att gå till bussen tror jag! Här har ni dagens schema:

› Mediakommunikation
› Engelska
› LUNCH
› Matte
› Mentorstid

Så det är ändå en relativt kort dag :) Haha å vet ni vad jag ska göra ikväll? Jag och mamma ska iväg på drop-in-tangokurs xD Haha vi får väl se hur det går, men det blir nog kul :D Men nu ska jag plocka undan efter mig för jag ska hålla mitt rum rent nu!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker vi om otrohet?

2009-10-15 @ 13:01:29
URL: http://bloggar.5min.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0