Jahaja :P

Har precis käkat frukost nu, så nu sitter jag här vid datorn igen ;) men ska gå strax, bussen går 24! Iaf så satt jag här å gjorde ingenting, så plötsligt så skriver en snubbe som jag inte pratat med på väldigt länge :P Och grejen e att jag har typ aldrig "träffat" honom, jag har sett honom 2 ggr typ, en gång sa jag hej andra ggn visste jag inte ens att det var han :P Men han är iaf min äldsta brorsar kompis och han har fått min msn via min brorsa Fredrik dåra. Han är lite småudda men vi pratar på om allt och ingenting typ å så plötsligt skriver han såhär:



Så jaa.. hur säger man nej på ett snällt sätt? xP Haha men iaf, ska borsta tänderna och fixa mig nu sen drar jag! Men jag har ju bara en lektion idag så vi hörs väl snart igen!
Puss å kram<3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0