Katt i bur!

Så, nu är jag klar och Zingo sitter i buren :)
Dagens lektioner:

› Svenska
› LUNCH
› Rörlig bild

Så det är en relativt kort dag :) Dock så blir den ännu kortare för mig, för jag ska faktiskt inte på svenskan, å inte lunchen då heller, utan bara på rörlig bild.
Vad ska jag göra?
Jaa, det får ni inte veta ;) Kanske träffa någon? you never know ;)

Nu ska jag iaf ut med Dharma innan jag åker :) Så jag ska på med alla varma ytterkläder och ta å gå ut med henne :) ska dock ta och borsta tänderna först!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: A2K

Sv: Haha, gör så. Börja jaga politiker eller något...

2009-10-02 @ 14:05:31
URL: http://www.a2ktheproducer.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0