Min dag

Hej =)
Första lektionen idag var graf, den var väldigt onödig :P Vi tittade på för- och eftertexter, och sen skulle vi göra egna :P jag jobbade med Julia, men vi orkade inte jobba, så vi satt och lyssnade på musik, bl.a den här, väldigt bra :)


Matteprovet gick skit, IG på det >.< Sen var det lunch å efter det var jag faktiskt med på deras psykologilektion, vi tittade på en film om KBT (kognitivt beteendeterapi). Sen var det ju dags för kör :D Vi sjöng (oooh, oväntat va? ;)) jag fick sjunga tenor (killstämman ;P) men det va kul ^^

På vägen hem så gick jag av i Älvsjö för att gå och vaccinera mig, men såklart så var vaccinet slut!! Så det var bara att åka hem. Väl hemma så hade såklart ingen gjort mat, så jag fick ställa mig och göra det, blev kyckling å pommes ;) Farfar var ju här också, han hade följt med Charlotte till keramiken. Han sa till mig att jag ska få 500 kr till i födelsedagspresent, för jag är den enda som inte har någon inkomst, för han tycker inte mitt jobb på donken räknas typ xP men jag tackar ju inte nej till det, då får jag ju mina 1000 kr :D men jag får de pengarna nästa månad iofs.

Har precis kollat på Andra Avenyn, bra bra :D ska även kolla på Kobra ikväll (21:30 på 2an) då kommer ju jag vara med en millisekund typ ;D Så det måste man ju kolla in ^^ men nu ska jag spela lite gitarr :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0