Natti :)

Vet ni vad jag kom på?
Jo, att efter imorgon så har jag 180 kr kvar av de 1000 jag fick av mamma å pappa, 500 gick ju till Erik, och sen går 320 till vaccineringen, så jag tänkte dra och köpa repair på apoteket, för den vi har hemma är nästan slut! och eftersom att min hud är så katastrofalt torr så tänkte jag vara smart att jag drar förbi apoteteket, köper Locobase/repair och sammtidigt passar på att hämta ut lite äckliga diabetessaker, visst är jag smart? :) För de äckliga diabetessakerna håller typ på å ta slut, och det tar typ en vecka att få allt, så då är det bra om jag tar tag i det så fort som möjligt :)
Men nu är det idol igen!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0