Stolt över mig själv!

Hey,
Så här har min dag sett ut:

Började med fotolektion, jag sov mig igenom hela genomgången på ca 20 min kanske? Det var mörkt, läraren talade med världens släpigaste röst och vi tittade på svartvita bilder, konstigt att jag somnade? Ne precis ;) när jag vaknade till så sa någon att det snöade, jag tittade ut, och jepp, det snöade, fyfan >.< direkt efter det så blev vi utskickade i kylan för att åka till t-centralen och fota 4 random personer.. Jag åkte med Rasmus och Izabella, Rasmus drog för att fixa det på egen hand så jag och Izabella jobbade tillsammans. Väl där iaf så såg vi att dom spelade in något där, och det var tydligen för programet Kobra, så denna snubbe var där:



Jag gick ju omkring där och letade efter folk som jag kunde fota, så kom en tjej fram till mig som höll på å filma och frågade om jag ville vara med! Så jag tackade ja, det jag skulle göra var att gå framför kameran :P Så håll utkik, ni lär se mig i programet Kobra typ nästa vecka ;D



Efter det så fotade vi klart iaf och åkte sen tillbaka till skolan där vi laddade in bilderna på datorn, sen slutade vi. Efteråt så hade vi matte, vi hade genomgång i typ 20-30 min, jag sov då också :P sen orkade jag inte jobba något, var så trött!

Efter matten så var det då lunch, så jag, Anton och Fabian käkade. Var ju typ ingen annan där :P Stephie, Julia, Bea och Ellinor var alla sjuka, eller "sjuka", jag vet inte :P så jag fick vara med Anton och Fabian, vilket jag iofs inte har något emot, men eftersom att Fabian typ hatar mig så var det kanske inte så roligt... Men han drog iaf efter lunchen för han skulle till tandläkarn, så jag och Anton satt å fördrev tiden med att läsa tidningar å snacka lite, men sen hade han lektion så jag blev lämnad ensam. Jag gick då ner till centrum och tog ut pengar så jag kunde köpa comviq kompis till mobilen! Resten av håltimmen fördrev jag med att läsa ^^

På kören så fick vi lite nya sånger och vi sjöng igen några nya och några gamla. Sen fick vi som sjunger Alt stanna kvar för det behövs fler i kören som kan sjunga killarnas stämma för de är bara 3 killar i kören :P så alla fick sjunga så lågt de kunde och det blev jag + 3 andra som kunde sjunga rillräckligt lågt, så vi får hoppa in och sjunga killarnas stämma där det behövs :P



När skolan äntligen slutat så åkte jag hem till Alex och var hos henne ett tag :) men sen ringde farfar och undrade var jag var, för han är ju här varje tisdag för att skjutsa Lotta till kermiken, så han undrade om han skulle få träffa mig idag så jag begav mig hem så han fick det :) Nu har han precis åkt, men han hade med sig massa med mandariner hit, så jag ska gå och mumsa på dom :D :D

Ang. rubriken, jag är stolt över mig själv för att jag stannade kvar hela dagen i skolan trots att ingen av de tjejer jag brukar umgås var med och för att jag gick på kören trots att jag inte känner någon där ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0