Aldrig mer igen.

Hellu :)
Orienteringen idag gick väl bra.. 6 av 10 hittade vi innan vi gav upp :P Dharma hade kul iaf :D å mkt motion fick hon ;) Dock blev jag grov irriterad när det gick förbi en kärring med 2 typ pitbulls, båda lösa och de sprang fram till Dharma å nosade som fan på henne fast jag tydligt visade att jag inte ville att dom skulle hälsa, men hon bara gick där och log och gick vidare åt sitt håll fast ena hunden stannade och gick efter oss, så jag shasade undan den :P I alla fall så ska jag aldrig mer orientera nu :D För nästa år har vi ju inte gymnastik, fyfan va skönt!! :D :D :D

Nu är jag hemma igen iaf, skönt :) Är ledig resten av dagen också, nicenice ^^ Men jag ska ner och ta en dusch nu, sen får vi se vad jag hittar på!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0