Dags att sova :)

Hellu :)
Haha, jag och Jenny har spelat 20 matcher patienceduell på msn! xD Tror fan att Jenny vann asså, illa! Jag brukar ju vara mästaren på det xP Men jag skyller på att jag var lite okoncentrerad för jag satt å chattade med en viss person.. ;)

Nu är det iaf dags att sova. Imorgon blir en relativt kort dag, endast 3 lektioner. Mutlimedia, Sv och Mediakommunikation. Gympan går ju bort för mig för vi ska "provoriontera". Ofta man går på det lixom!? Det räcker med att man ska plågas med den där äckliga orienteringen på tisdag, tänker fan inte göra det två dagar i rad! så jag slutar 5 över 1 :) Imorn åker ju mamma och pappa till Amsterdam också, så då ligger allt ansvar på mig här hemma!
Men nu ska jag sova, är grovt trött :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Haha, jag är fan bääst asså :D (a)



Ooh, vem snackar du med ? :O Tell me :D:D

2009-09-21 @ 11:41:45
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0