Gottgott

Hallo :)
Seg dag i skolan idag! Matte, Svenska, engelska och textkommunikation! Men allt gick väl bra :) Jag intervjuade Julia istället för Jenny idag. Jag kom hem vid kl 6 för efter skolan åkte jag till fruängen å handlade lite saker. Det blev kattmat till Zingo, för den kattmaten vi brukade ge dom tog slut, å den andra är för stora bitar för honom, så nu har han egen =) Så köpte jag lantchips och Ben & Jerrys Half Baked :D Sen köpte jag 3 stiftpennor + stift och 2 sudd ^^ På hemvägen träffade jag på Emmi, hon hade varit här å hälsat på Viktor lite, men han är väldigt sjuk så han typ somnade så hon gick :P men vi stog å snackade lite ^^ när jag kom hem så käkade jag lite av glassen å sen fick jag ett sms av Cicki också! Hon har tydligen fått influensa (inte svininfluensan iaf!) så det blir inget bröllop för henne så då behöver dem ingen barnvakt. Tydligen hade barnen blivit så sura på henne för att dem sett fram emot att träffa mig :-P :-)

Men men, nu ska jag kolla på lite serier tror jag, var så länge sen jag gjorde det!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Har du laddat ner The War at Home då? :D

2009-09-02 @ 19:33:10
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0