Idag är jag glad :D

För jag har fått kommentarer idag :D Sånt är alltid mer värt än hur många läsare man har ^^ så fortsätt med det :D

Jag har iaf precis kollat på idol, ingen som är förvånad väl? :D Så grymt bra ^^ Fortfarande.. jag ska söka in... någon gång :P :P

Men.. ja, skola imorgon? Jag känner mig fortfarande inte frisk, jag hostar å snörvlar å snorar å jag vet inte vad :P Dessutom så missar jag inte überviktigt då jag precis fick reda på att matteprovet är framflyttat :) Men jag funtar på att lägga mig snart iaf, måste bara äta något först, för jag är hungrig!
Puss å kram <3

/C


Kommentarer
Postat av: A2K

Sv: Då måste din mor vara värsta datageniet hon... förresten, krya på dig!

2009-09-10 @ 00:52:46
URL: http://www.a2ktheproducer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0