Lite bilder på dagens inköp





Asså seriöst, ofta klockan bara är 7!? Jag är grovt jävla trött, skulle utan problem kunna lägga mig å somna nu :S Aja, får hoppas att tabletterna hjälper!

Imorn är det lååångt skoldag som gäller -.-' Börjar 8:25 med rörlig bild, sen har vi matte, efter det är det lunch+ håltimme i 2 timmar och sen är det kör! Så jag slutar 10 i 5, och kl 6 börjar jag jobba, så jag får ta med mig jobbarkläderna till skolan asså, för jag hinner inte hem emellan! Får se till att jag har med mig lite pengar också så jag kan käka något på vägen till jobbet!

Men nu ska jag ladda min iPod så jag har musik imorgon nu när jag äntligen kan ha det igen!! :D :D har ju varit utan hörlurar i snart 4 månader :S Zingo bet ju sönder de andra, och det var typ en månad efter att jag fått hem honom! Sen är det ju idol ikväll också!! Hur ska jag orka hålla mig vaken!? :S
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0