Natti

Hey,
Haha, jag var uttråkad så jag startade en masskonversation med folk i klassen, men sen så hörde jag att Erik satt nere på Viktors rum å spelade gitarr å sjöng, så jag drog ner å satt där nere med honom och glömde helt bort masskonversationen, typiskt mig asså xP

Nu är klockan kvar över 1 iaf. Kanske dags att sova, känner mig ganska trött faktiskt :P Imorn innan jag jobbar så ska jag iaf ringa och boka tid hos veterinären. Läskigt, för då måste jag ringa! >.< Usch usch, livet är hårt! Men nu känner jag en extremt dragninskraft mot sängen! Ska bara smörja in mitt extremt torra ansikte med Locobase, eller repair som den hette förut ;P



Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: A2K

Hehe, typiskt.



Sv: Kanske, man vet aldrig. Dom hade inte ens låtar som "Bangin' On The System" och "Dopeboy" med Adam Tensta, två hitsinglar, så man kan undra.

2009-09-27 @ 11:24:05
URL: http://www.a2ktheproducer.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0