Neeej, inte orientering!!!

Shu.
Var ute med Dharma i en timme visst :) mysigt ^^ Hon var jätteduktig, hon gick lös hela tiden :D Snackade med Jenny också, så vi bestämde att vi ska ses på fredag :D jag är ju ledig på fredag!! :D :D men jag jobbar kl 18-22.. det suger ju lite :( Men men, that's life!

Har precis nattat Charlotte, men ska upp till henne om 10 minuter igen för att se att hon har släckt! Imorn är det ju iaf äcklig orienteringsdag -.-' kl 10:30 ska vi vara vid hellasgården, så vi börjar iaf senare än vad vi skulle gjort! Sen slutar vi ju när vi är klara, så det är nice :) Dharma ska jag ju ta med mig också så hon får sig en liten promenix i skogen, då blir hon glad :) Men nu ska jag göra i ordning lite saft, blev plötsligt otroligt sugen på det!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0