Pizza xD

Haha Stephie, klaga inte nu ;) Men nu ska vi käka pizza igen xD Haha har blivit lite mkt på senaste faktiskt :P men men, så kan det bli :P

Jaa, vad mer ska jag skriva? Min gitarr är spårlöst försvunnen (okej, den har antagligen blviit kidnappad av Erik), jag har en svart katt i min säng som är väldigt kelsjuk, Jag är extremt torr i ansiktet! Jag borde städa mitt rum, jag borde göra läxor, jag borde börja äta nyttigare.. jaa, mkt man borde :P Men något jag faktiskt ska göra idag är att plugga! Jag måste verkligen göra det :( men men, kommer kännas bra när det är klart! Men nu ska jag kela med Zingo ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Svar; oh noo.. haha jag får panik om mamma har fått något mail till jobbet... o__o aja, jag får väl pallra mig till skolan varje dag då.. euh.

haha jag klagar inte, ditt liv. ät vad du vill ;)

2009-09-26 @ 15:56:05
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0