Skolfoto

Hej alla glada!
Idag var det skolfoto som gällde. Måste först bara berätta om min morgon. Jag kom upp i tid å så, men sen drog klockan iväg och det var för sent för att jag skulle hinna till bussen, så jag tänkte att jag tar nästa. Så jag fixar några sista saker och sen ska jag ta med lappen som man ska lämna till fotografen och den har varit i vägen hela veckan, men jag har lagt den på skrivbordet så att den skulle finnas där när jag skulle ta med den, men tror ni inte då att den är helt spårlöst försvunnen!? Så jag skiter i den och går iväg ändå, men då är såklart bussen för tidig så jag missar den!!! Så jag gick tre stationer och tog nästa. När jag kom till skolan så var det ju fotografering, jag fick stå i mitten i mittenraden ^^ helt OK plats ;) Sen vet man ju inte hur bilden blev, men de är en annan femma :P Sen iaf så satt jag och Stephie och funderade på vad vi ska göra med våra liv och vi kom fram till att vi inte orkade med skoldagen så vi drog hem ;P men jag drog iofs inte hem, för mamma jobar hemma idag, så jag gick till Alex som precis hade vaknat, perfekt timing! Vi gick först ut med Rupee som hon är dagmatte åt, och nu sitter vi här hemma hos henne :) Vi ska snart iväg till Fruängen, men först ska vi kolla på någon serie som börjar snart!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: A2K

Låter som en stressig dag, men varför lämna skolan mitt i och just under sådana diskussioner? Lite opassande väl? Haha.

2009-09-14 @ 13:16:35
URL: http://www.a2ktheproducer.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0