Snäckorna <3

Hellu ^^
Fan va gott det va med majs :D Å Charlotte blev så grovt avundsjuk xD Så det var en lyckad kväll (A) Haha, sen såg jag att lilla Helmut hade tagit sig en kvällspromenad också! Han var halvägs ut i hallen xD Man såg värsta slemspåret efter honom, så det var ju kanske inte så extremt mysigt xP Jag måste ju ta och fota sniglarna snart, var ju ett tag sen ni fick se bilder på dom :D Jag vet att ni längtar efter det, särskilt du Anton! :D

Men jag bjuder på två gammla bilder så länge :)



Ska försöka å ta lite nya bilder på dem så snart som möjligt ^^ men nu tänkte jag nog gå och lägga mig :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: A2K

Sv: Haha, du lär väl bli nyfiken och fråga i skolan, antar jag? Det ingår väl att veta kameror i dina uppgifter?

2009-09-16 @ 00:34:35
URL: http://www.a2ktheproducer.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0