Sööööt :D :D <3



Haha :D

"Godmorgon" föresten ;) Fan va skönt det var att sova ^^ Det behövdes verkligen! Frågan är vad man ska göra nu då? Absolut ingen aning.. kanske borde äta något? Har ju inte ätit något sen pizzan.. så det får jag väl ta och göra.

Min gitarr har föresten blivit kidnappad igen! Tänkte bara meddela det! xP

Imorgon då.. då jobbar jag 16:00-21:15, lagom långt pass ^^ Dock har jag ett pass nästa söndag som är från 09:00-18:00! Så det blir 8 timmar å 15 min, för jag har 45 mins rast.. men det kommer va jobbigt xP Men men, det kommer inte spela så stor roll sen när jag får min lön igen ;P (Haha, jag har precis fått lön och tänker redan på nästa, illa!) Juste! jag måste ju boka tid hos veterinären, måste vaccinera Zingo! Men nu ska jag ta något och äta.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0