Soova

Hej bloggen :)
Idol var braaa :D ingen missade väl att Peter (kissies brorsa..) var med? Han som sjöng "What if god was one of us", men han gick inte vidare :(



Chokladen var god iaf :D :D Men nu sitter jag här med värkande tänder, både i mina tänder som jag har hål i (måste beställa tid hos tandläkaren) och mina framundertänder som det bara känns allmänt störande konstigt i för att jag är förkyld :P Men jag tänkte iaf hämta täcke å kudde från soffan så jag somnar i min säng inatt och inte i soffan :P
Godnatt
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: A2K

Som sagt, jag missade den tyvärr. Är det han på klippet?



Sv: Varje dag? Då lär man inte ha missat så mycket om man börjar småkolla imorgon kanske?

2009-09-09 @ 02:08:06
URL: http://www.a2ktheproducer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0