Sova kanske?



Känner mig ganska trött.. nån som är förvånad? :P
Imorn är det iaf multimedia (Yay :D) sv (blää) och mediakommunikation (bläääää) som gäller. Eller eg. ska det vara gympa, men seriöst, kondition? Inte en chans att jag går på den lektionen! Haha känns nästan som om min dröm om att få ett G i gympa är just det, en dröm xP Men men, vi får se hur det går ;P

Imorn efter skolan så funderar jag på att dra å köpa hårspännen och halsduk! Får inte glömma att ringa veterinären heller :) Ska lägga in nummret i mobilen så jag har det ;P

Men nu ska jag nog stänga av datorn och lägga mig och läsa typ :) Men ska nog ta å käka lite majs innan ;D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0