Tårt-time

Halloj :)
Va kul å handla, jag fick plocka i lite allt möjligt som jag ville ha :D Nu står mamma i köket å lagar mat, men när hon är klar så ska jag sätta igång med att göra den ena tårtan :) Emmi kommer förbi också och hjälper till :) Den andra tårtan gör jag imorgon innan jag går till jobbet, så jag får väl gå upp vid 9 imorgon :P Men eftersom att den ska ha grädde å maräng i sig så vill jag göra den imorn så den slipper stå så länge. Tänkte iaf städa undan lite på mitt rum nu, senare ska jag träffa Alex också :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha sant;) Spara en bit tårta till mig e du snäll=P

2009-09-19 @ 17:44:57
URL: http://goldenchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0