Undrar varför jag vill flytta hemmifrån?

Happ, har man båkat med pappa igen då.
Jag sa ifrån för jag tyckte att han alltid är negativ i allt han säger. Då går han på mig direkt och säger att han och mamma gör precis allt här hemma, och att jag aldrig berättar något om vad jag gör på fritiden eller något annat "personligt" för honom. Min fråga är varför han ens är förvånad!? Han och jag har aldrig pratat särskilt mkt med varandra om annat än ytliga saker. Men jag dampade tillbaka på honom och undrar hur fan han kan säga så när jag tog disken varje dag i typ 2 veckors tid, jag tar kattlådan, är ute med Dharma minst en gång om dagen, och massa annat.

Ne, usch, orkar inte skriva ner allt, är på sånt himla dåligt humör nu, känner mig arg, sårad och ledsen. Ska lägga mig nu och gråta mig till sömns som jag gjort så många andra gånger p.g.a pappa.
Härligt.

/C

Kommentarer
Postat av: JULIA

carro.. :(<3

2009-09-30 @ 22:01:16
Postat av: A2K

Aldrig kul med bråk, du får stå ut med det ett tag till iallafall.



Sv: Ah, gör det. Imorgon dyker det upp en till intervju, i samband med en musikvideo premiär av en rappare.

2009-09-30 @ 22:09:13
URL: http://www.a2ktheproducer.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0