*Varning för mycket text!"

Hellu =)
Har precis gjort fint i köket, satt igång en diskmaskin, hängt upp tvätt, städat lite i hallen och bytt i kattlådan :-) Så nu är det fint här hemma, så nu borde inte mamma å pappa ha något att klaga på ;P Eller jo.. skulle väl vara mitt rum det :P Det ser verkligen förjävligt ut >.< kanske ska ta och försöka städa lite innan jag lägger mig? Måste nog det asså..

Aah, kikade precis in på nordeas internetbank, 3009 kr satt ju inte helt fel ;) :D Sen blir det 1000 kr till av mamma och pappa :D Inte helt fel asså ;D Känns bra att ha lite pengar igen ^^ men ska försöka att spara lite den här månaden.. Vill ju ha en ny mobil, extern hårdisk, minilaptop å lite andra saker.. men en extern hårdisk kan jag nog önska mig i födelsedagspresent! Så får jag fixa det andra själv ;) Fiskar måste jag köpa också ju.. Men men, det ska nog lösa sig :D

Sitter och vänta lite på att "Mr.x" (gud vad töntigt det känns å skriva så, men jag vet inte vad jag ska skriva annars :P) ska logga in.. han var inte inne igår.. å han verkar inte komma in idag heller.. :/ Tråkigt tråkigt :( Vågar inte skicka iväg ett sms heller... Jaja, finns inte så mkt å göra :P

Nu känns det som om det här har blivit en aningen långt inlägg faktiskt :P Shit, kom på att jag aldrig käkade nå majs! Det var ju lite klantigt av mig.. började städa köket å blev helt inne i det xD Fast jag är inte så hungrig faktiskt.. eller är jag det? jag vet inte, jag måste börja äta bättre, händer allt för ofta att jag hoppar över en måltid här och där xP

Hmm.. när ska man lägga sig idag då? Måste med bussen som går 10:50 imorgon, så nå vidare panik är det ju inte, men man kanske ska lägga sig i lagom tid ändå med tanke på att jag ska jobba på kvällen, å då ska man väl ha lite energi till det också :P

Oj, nu kom mamma och pappa hem! Dom som sa att dom skulle komma jättesent :S Haha men deras "jättesent" och vårat "jättesent" kanske är lite olika xD "Det här är ju jättesent!" sa mamma precis :P
Ne, nu ska jag avsluta det här inlägget!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0