Veterinär bokad!

Hellu =)
Seg skoldag idag som vanligt :P Men efter skolan så åkte jag till t-centralen där jag handlade hårspännen (16 hårspännen och 12 andra små hårgrejer), en väska, halsduk och hörlurar :) så nu är jag 500 kr fattigare igen xP

När jag kom hem så ringde jag och bokade tid! Usch va läskigt det var!! Men jag är stolt över mig själv för att jag vågade ringa ;) Så på fredag kl 9 ska vi vara där, så där rök ju min sovmorgon! :P

Mamma har köpt mig vitamin och mineraltabletter som jag ska ta en om dagen, jag kanske blir piggare då hoppas vi på :)  Men nu ska jag gå och dricka, är jättetörstig!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Stephanie

sv: haha jo lite smått! Så äru fortfarande pepp på att skaffa en? ;) hahah

2009-09-28 @ 18:05:52
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0