1:a APRIL!! :D

Hoppas ni har läst metro idag. Och hoppas ni inte gick på aprilskämtet!!!! ;D "I svincvaccinet satt ett chip. De 100 första som trycker armen mot acesskortläsaren får automatiskt den första månaden gratis!" Hahaha, jag höll på att garva ihjäl mig när jag läste det :D Sen i skolan så står det typ "OBS VIKTIGT! För att det ska vara möjligt att vi ska byta datorer i skolan så måste alla elever komma under lovet för att tömma sina konton!" Haha :D Ska fan itne bli lurad i år! Tror jag blev det förra året om jag inte minns fel... men inte i år! ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny

Svar: Hihihi...

2010-04-01 @ 13:02:21
URL: http://barajennyingenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0