3 frågor kvar innan jag svarar på dom!

Hej hej =)
Fixade ju grejen på donken idag, så nu ska allt där vara avklarat! När jag kom hem hade jag fått brev därifrån också, har äntligen fått mitt arbetsbevis! :) Men det var jättekul att träffa hela familjen :D Alla var ju där med sina tjejer och jag med Rickard =) Lotta är ju den enda som är singel (hon dumpade sin kille i torsdags) men hon är ju såpass liten så ^^ Maten var god, ljudnivån hög som den alltid är hos familjen Wennström, stämningen bra, det spelades uppe i musikrummet också, solen sken, Dharma smet ner till parken och allt var väldigt trevligt ^^ Träffade på Baggis ägare också. Hon sa att hon inte sett Dharma på länge, så när jag sa att hon flytta in hos mig och Rickard i Jakobsberg så blev hon chockad och sa "Nee, men det var ju inte länge sen du var hos oss varje dag och drack saft och åt bullar!" men jo, faktiskt så var det väldigt länge sen :)

Lite bilder från idag :D

Baby :D


Diana, Erik och Emmi.


Påskbordet och maten ^^


Diana, Erik, Jag, Rickard, Charlotte, Emmi, Viktor, Fredrik, Pappa och Karolina :)


Jag och Rickard :) <3



Lotta ^^


Viktor och Emmi :)



Diana och Erik :)


Rickard och Fredrik ^^


Efteråt så åkte vi till Alexandra och var där ett litet tag och snackade och kollade in hur hon ändrat i sitt rum, det var najs =) Sen åkte vi och handlade massa på Willys och sen hem där vi är nu :) Jag och Rickard sitter vid var sin dator och chattar med varandra, så kul man kan ha ;D



Ang. rubriken så saknas det endast 3 frågor tills jag har mina 15 frågor och då ska jag svara på de frågor jag har fått :D

Men hur har ni firat påsk då? Gjort något kul? =) Bara suttit hemma och tagit det lugnt?
Puss å kram <3

/C


Kommentarer
Postat av: ida

Okidoki! Fråga: Men berätta nåt då som du aldrig berättat förut. (inget töntigt, typ)

2010-04-03 @ 23:00:06
Postat av: Elin

Carro1 Jag tycker det är dags att du ändrar din design! Du måste ju ha mer nya bilder, och bilder på richard och dig och richard! :) Du borde ta med den bilden på er som du har i detta inlägg om du ska göra ny deign... (a) <3

2010-04-05 @ 16:51:09
URL: http://bewhoyouwannabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0