Åååh, svårt!

Hej hej,
Jenny å Jocke hade med sig fikabröd, trevligt trevligt ;) Vi tittade lite på Fight club och lyssnade på musik ^^ Men de drog för nån timme sen. Själv sitter jag här och har kollat runt på tv4.se/idol. Ja, jag är sugen som fan på att söka in! Men jag vet inte xP Vad ska man sjunga? Tänk om man fuckar rejält och får världens elakaste kommentarer? Åååh, jag vet inte hur jag ska göra.. Den 8/5 är det (skrev fel förut ;P, trodde det var den 5/5), kulturhuset. Usch, jag vet verkligen inte :P Får se hur jag gör.. kanske nästa år istället? :P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man sjunger visst för en annan jury än tv-juryn först. De ska vara rätt snälla.

2010-04-28 @ 22:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0