En dag i stan

Fyfan va dålig man har blivit på att sjunga asså.. Förut sjöng jag nästan varje dag, nu sjunger jag typ.. aldrig :S Så njaae, får se hur jag gör med idol :P

Åkte ju iaf sen och mötte upp Alex vid Älvsjö, sen åkte vi vidare till centralen där hon bytte en väska på Lindex och sen prövade vi klänningar i lite olika butiker ^^ Käkade gjorde vi också, tacobar blev det för min del, gott gott  ^^ Har även hittat den perfekta presenten till Rickard som han ska få när han fyller år ;) Visste redan innan att jag skulle köpa den men nu har jag koll på vad den kostar och så ^^ Det kommer bli feting najs :D Måste bara spara ihop till den.. den är ju lixom inte gratis ;) Förresten, när vi var på hötorget så var det ju utförsäljning på allt innan de packade upp, och alla typ "Två paket jordgubbar för 20 kr!" (vanligtvis kostar ett paket 20 kr) men vi lyckades få tre paket för 20 kr! Så sjuukt gott :D Sen såg vi tydligen Dessie också, jag har ingen koll på hur hon ser ut, men Alex sa att det var hon iaf ;)

När vi var klara i stan så drog vi till Jakan där vi drog och handlade och nu är vi hemma :) Alex ska ju sova här, eftersom att jag inte ska till skolan imorgon på morgonen så måste vi inte lägga oss så extremt tidigt ^^ Men ikväll ska vi se filmen REC. Tyvärr blir det inget gott till för det har vi redan ätit upp, haha xD



Gott som fan med jordgubbar och smält choklad ^^ De försvann fort kan jag lova ;) Marabous nya passion var väl ingen hitt.. den smakade konstigt, efter bara ett par bitar så var det vekligen inte gott längre. Men men, nu har man smakat den också! Men nu ska vi väl se filmen och sen sova :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0