Fail på mig

Hej hej =)
Har varit och tvättat nu, en jävla massa tvätt var det! Medans vi väntade på att maskinerna skulle bli klara så var vi och skejtade. Men jag blir så jävla sur och besviken på mig själv för jag vågar aldrig göra något >.< Kan stå hur länge som helst och tveka, sen när jag äntligen vågar så tar jag inte i tillräckligt å så blir det bara skit! Sen ramlade jag, och då gav jag typ upp. Iaf för det här gången..

Nu så ska vi strax äta mat, ska bli gott för jag är fett hungrig, huvudvärk har jag också :( Men pratade med mamma nyss, så kl 12 ska vi mötas imorgon och shoppa loss ;D Kanske ska köpa något sött till på kvällen när vi ska hem till mormor på påskmiddag? :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0