Färga håret!

Hellu =)
Jenny var ju som sagt här idag, och fan va snyggt hår hon har!!!!! :D Blev sjukt sugen på att färga mitt hår igen, så jag ska nog färga det lila har jag bestämt! Gjorde ju det förut, men eftersom att jag inte blekte det så syntes ju inget, så den här gången ska jag bleka och sen färga! FAN VA NAJS :D Får se när jag gör det bara, ska köpa saker och sen får Jenny komma och hjälpa mig :D Iallafall så drog hon för ca en timme sen, så när vi kom hem igen efter att ha lämnat Jenny vid bussen så tog jag en dusch, Rickard hatar ju när jag luktar rök så.. :P Men nu är man ren och luktar gott igen ^^ Så nu är det sängen nästa! Imorgon är det psykologi och sen inspelning som gäller!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0