Jag fick ett telefonsamtal..

*Rrrrrrring*

- Aa, hallå?
- Ja hej.. ehm, har du en katt som heter Zingo?
- Öööh, aa, vadårra?
- Ok... för han kom precis in genom mitt fönster.

HAHAHA jag tror jag dör lite av skratt xD Zingo brukar ju lalla runt utanför fönstrerna, så hade grannen haft sitt fönster öppet och fått in honom xD



- Ne, det gör inget. Jag har precis tagit bort min katt så det är trevligt med lite sällskap.

Sa han, så han var ju inte sur iaf, tur det :P Men det var ju lite kul xD Men nu är Zingo hemma hos oss igen ^^ Tur att han har sitt halsband med sin snygga bricka på ;) E ju kul att den har kommit till användning också xD
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0