Laserdome!

Hej hej :D
Nu är jag hemma igen, det var fett kul :D  Det blev bara jag, Jenny, Jocke (Jennys nya kille :D) och Elin, men det var skitkul ändå :D Först käkade vi på donken, mums ;) Sen drog vi och letade upp ett bra ställe. Vi köpte ett kvällpass, blev 4 spel då :D Fans en liten tjej på typ 10 år som sköt en hela tiden, hon var typ med sin storesyrra eller nåt som alltid skyddade henne, men på sista spelet så fick jag henne sen följde jag efter henne och sköt henne hela tiden :D till slut kom hennes syrra och sköt mig, då siktade jag på lilla tjejen, gjorde pistolljud och sa "ger man sig in i leken får man fan leken tåla" och gick sen där ifrån, sen lämnade hon mig ifred typ :P Sen var det en liten pojke i typ samma ålder som va askaxig, så kaxade han och jag typ "kom då!" då sa han också det så gick jag fram och stirrade på honom och då såg han askaxig ut, då puttade jag till honom, då drog han :P Hatar små ungar som ska vara kaxiga asså!

Nu är jag hemma igen iaf :) Rickard kom och mötte mig vid tåget ^^ Rickards kompis Bill och Rickards brorsa Nicke är här också, så det är trevligt =) De sitter och tittat på full frys ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0