Lilla farfar :')

Hej mina kära bloggläsare :)
Idag vaknade jag kl 9, gick upp och gjorde frukost och käkade den medan jag spelade Happt Pets på facebook, mitt nya beroende, men det är ju så kuuuuuul :D Sen iaf så kollade jag det senaste The Vampire Diaries-avsnittet, bra bra :D Så det har jag nyss kollat på, så ringde jag lilla farfar nyss också :) Kom på att det var så länge sedan vi pratade och träffades :O Så jag ringde upp honom så pratade vi ett tag :) Han sa att han precis suttit och tänkt på mig och att han tyckte vi höll på att "glida isär" nu när jag flyttat hemmifrån :( Usch, blev lite tårögd då asså.. lilla söta farfar <3 Så på tisdag ska jag hem till Älvsjö, för han ska dit då, så ska jag träffa honom :D

Nu tänkte jag ta och skriva lite mer på mitt svenskatal.. om ca 2 veckor måste det vara klart, jag ska ha MVG, så jag ska slita hårt med det!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0