Meeeeeeoooooooooooow!

Hej hej,
Glömde ju helt bort igår att jag skulle på konsert! Dark Funeral skulle vi ju se i fryshuset! Så jag mötte Rickard i Älvsjö så åkte vi dit tillsammans där Bill väntade på oss. Konserten va.. jaa.. skrikig :P Meen, va väl helt ok ändå :) Dock så kom vi hem vid typ 12, så vi båda var ju helt döda :P



Idag så kom jag inte upp när jag skulle upp, så det betyder att textkomunikationen saknade minst en elev idag. Men jag får skriva på min sak hemma istället! Men ska ju såklart iväg till skolan strax, ska ju ha mitt tal! Fick en förfrågan om jag kanske kan lägga upp mitt tal som en videoblogg, och det kanske jag kan göra, men inte just nu =) Här kommer iaf lite bilder från igår som jag lovade =)

Copyright på alla bilder!
Kläder, smink, hår, fotograf: Caroline Wennström
Modell: Charlotte Wennström





Ang. rubriken så är det så min katt låter, hela tiden! Håller på att få lite fnatt på honom snart asså :P Men ne, nu måste jag göra mig iordning och sen dra! Önska mig lycka till med talet :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0