Poeten i mig ;)

Haha, här kommer min dikt jag var tvungen att skriva idag på skolgrejen ;) Man skulle typ föreställa sig att man var något/någon annan ;P

En doft, en stank, det är min signal.
Jag vibrerar, ringer, tjuter för dig.
Skriken börjar, paniken väller fram.
Jag tjuter och skriker, Högt, högre, högst.
Jag ringer för dig. Tjuter för ditt liv.
Alla hör mig, alla måste höra mig!

Skriken försvinner, kvar är värmen, röken, lågorna.
Lågorna som slickar min kropp. Fösöker tysta mig.
Försöker döda mig.

En dörr splittras. In stiger människor.
Jag känner vattnets svalkande droppar. De befriar mig från hettan.
Allt blir tyst. Värmen är borta, röken likaså.
Jag är ensam kvar, övergiven.
Jag som räddade ditt liv.

Någon som kan gissa vad jag föreställde mig att jag var? Rätt svar belönas med en länk, woho! ;D

Tackar tackar, det var allt för mig. Sängen nästa :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Hörnet

Den va lätt, men jag kanske inte ska sabba för nån som vill ha en länk. Har ju inget skoj att länka till :P

2010-04-14 @ 13:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0