Sjuuuk :(

Uuusch, vaknade idag med sprängande huvudvärk, ännu värre mensvärk och massa ont i halsen :( Så idag blir det ingen skola idag, ska sova och plugga! Men jag måste ju berätta om min dröm jag hade inatt!

Vi var ett gäng i skolan, det var jag, Gian Carlo, Anton, Bea och Annika, verkligen ett helt blandat gäng :P Men så skulle vi filma ihop! Så skulle vi göra en scen där någon snortar, så vi gick och pratade med Roland för att fråga vad vi skulle använda då och hur vi skulle göra, och Roland typ, men vänta här så går jag iväg och skaffar fram lite riktiga grejer! Så det gjorde han och gav oss en liten påse full med pulver! Typ 1 kg asså :P Så sa han att vi absolut inte får snorta det på riktigt.. medan vi spelar in och det är skoltid! Haha, så vi drog till källaren i skolan och började spela in. Men Gian Carlo och Annika var fett på på att snorta så dom typ satt å gjorde det medan vi andra filmade. Sen kom plötsligt Roland ner för att se hur det gick för oss! Jag försökte dölja att de 2 var ashöga och började babbla på om massa skit, och jag lyckades för han gick därifrån sen och kom inte ner igen :P Men när vi var klara med inspelningen så satte vi oss alla i en ring och när det var min tur så vaknade jag ;P


Haha, konstigt :D Men nu orkar inte mitt huvud sitta framför datorn längre! Så sängen nästa :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0