Släktträff!

Haha, har man lite dålig koll så har man :) Jag hade ingen aning om vilka som skulle komma, visade sig att det var hela tjocka släkten typ ;) va lite jobbigt ibörjan för Rickard, men det gick över, så det var kul att alla fick träffa honom nu också :D Här kommer lite bilder från idag :)



Min fjortissyrra -.-' och min söta kusin :D <3



Dharma var populär kan jag lova :D


Haha :D


"Barnen"...


Och alla barn som "barnen" på fotot ovanför har lyckats skaffa ;)


Missade att fota "gamlingarna" dock, men jag tror ni överlever ;) Efteråt iaf så tog vi roslagsbanan och buss hem :) Var mysigt att åka buss ^^ saknar fan det ;P Mysigt att vara med Rickard i stan också :) Han har ju oftast lite svårt för det, men idag gick det bra och det var mysigt :D När vi kom hem så käkade vi pizza, var så sjukt hungrig! Sen tittade vi lite på en film men jag var så sjukt trött så jag somnade ;) Rickard drog nyss iväg för att träffa Adde och gå på någon ev. bilträff? Ångrar redan att jag inte följde med.. var nyvaken när Rickard frågade, men sen när han åkt så vaknade jag till.. men men, vad ska man göra? Jag hittar säkert på något kul att göra ändå :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0