Svar på frågestunden! :D

Nu jävlar, nu har jag fått in mina 15 fårgor (och mer! :D) så nu ska jag svara på de, here we go!

- Hur tror du att ditt liv ser ut om 5 år?
Hmmm.. om 5 år, då är jag 22.. då är jag och Rickard förlovade, jag har gått ut skolan och jobbar heltid på något kul jobb inom djur. Vi kanske har flyttat till något fint ställe och skaffat oss en liten flatcoated retrievervalp :)

- Vilka ställen skulle du vilja resa till?
Ooh, många ställen det! :D Hawaii, Grekland, Spanien, USA, Afrika, Paris, Tyskland och aa.. listan kan göras lång :P Vill nog besöka de flesta länderna faktiskt :P

- Favoritserier?

Smallville, Andra Avenyn, Glee, Vampire Diaries, The Mentalist och.. ne, det var nog dom :)

- Vilken tycker du är den viktigaste egenskapen hos en kille/partner?
Hmm.. om jag måste välja en så.. omtänksam :)

- Tre personer som står dig närmast?

Alexandra, Rickard och mamma =)

- Men berätta nåt då som du aldrig berättat förut. (inget töntigt, typ)
Mina mål i livet som jag har än så länge är att jag ska förlova mig innan jag gått ut gymnasiumet och jag ska ha fått mitt första barn innan jag är 25 ;)

- Jag undrar varför du är världens sötaste? :O
Assåå.. jag vet inte :O ;D

- Får du aldrig tanken om att skaffa barn?
Hur menar du? Asså, det är klart att jag vill ha barn :D Men inte nu lixom, lite tidigt för det ;)

- Var det som du hade tänkt dig att flytta hemifrån?

Hmm, ne, för jag har alltid tänkt att jag skulle flytta själv faktiskt. Till ett ställe där jag skulle få bestämma allt, vilka tapeter det ska vara, hur jag ska möblera och sånt. Men så blev det ju inte ;) Men jag är ju inte precis missnöjd om man säger så ;D

- Är du och Richard fortfarande lika kära?

Absolut :D Vi firar ju 5 månader på onsdag och allt känns helt jättebra ^^

- Vad saknar du mest med att inte bo hemma?
Hmm.. man hade nära till sina kompisar. Här i Jakan känner jag ju lixom inte någon :P

- Vad är den underligaste tanken du haft?
Oj.. hmm, ni vet att man får såna där tankar ibland om saker som man aldrig skulle göra, men man bara får tankar om att typ "undrar hur det skulle kännas att putta ner den där personen på tågspåret" haha, lite extremt kanske, men asså såna typer av tankar, att man ska göra något som man aldrig någonsin skulle kunna göra :P

- Varför slutade du på donken?
Det var så stressigt, jag trivdes inte ritkigt med vissa personer som bara klagade på en hela tiden, och så ville jag ha med tid för skolan och Rickard ;)

- Hur kändes det att flytta hemifrån?
Det var väldigt kul, men såklart också pirrigt och läskigt. Men nu så känns allt jättebra :D

- Vill du gifta dig när du blir äldre?
Absolut :) Det hoppas jag Rickard också vill =) Min dröm är iaf att gifta mig på sommaren i stor trädgård med jättemånga blommor :D och valsen som ska spelas ska vara den här :)



- men gillar du att bajsa?
Vem gör inte de?

- sen undrar jag också om du tar den i 2an?

Nope

- suger du mycket kuk
Nope



Så, det var alla frågor! :D Ni får såklart fortsätta att ställa frågor om ni vill så svarar jag på dem också ^^
Annars så har vi inte varit vakna så länge. Vi har mest hunnit med att käka frukost, sen har jag suttit och svarat på era frågor och Rickard sitter och spelar bas :) Men jag ska gå och borsta tänderna nu, kom precis på att jag glömde att göra det efter frukosten!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0