BILDBOMB!

Hej hej =)
Dagen idag var ganska småseg.. blev typ klar med min film precis innan lunchen som var 11:30. 14:00 skulle vi ha visning, så det var ju lite segt att vänta! Lekte lite med GarageBand som iofs var väldigt kul, men vid 1-tiden så tröttnade jag och lallade runt och fotade istället :P

Så här kommer lite bilder från dagen =) Både från lunchen och från den sista timmen när jag bara var uttråkad :)


Efteråt då så åkte jag hem. Tror att jag såg Sean Banan på Pressbyrån i t-centralen! Är inte 100 på det, gick inte fram och frågade, men det var fan likt! :P Ikväll är det teckenspråkskurs som gäller! Måste erkänna att jag inte är överdrivet pepp på det för jag är så sjukt trött! Men det kommer ju vara kul när jag väl är där :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0