-

Hej hej,
Nu är jag hemma, har varit det ett tag faktiskt ;) Var som sagt och köpte lite småsaker innan jag åkte hem, blev lite choklad till mamma och pappa som har bröllopsdag på söndag :) Mamma blev jätteglad ^^ (hon fick den lite tidigare ;P) sen köpte jag alla hjärtans dagspresenter också =)



Väl hemma så gick jag upp och konfronterade mamma, ni vet, hon läser ju min blogg, och det rånekade hon och kom med lite bortförklaringar sådär, men jag tror henne inte :P Men sen sa jag att jag vill ha hela mitt studiebidrag också (jag får ju bara 500 av det) efterom att jag inte ens är hemma nu för tiden så vill jag ha hela så Rickard kan få hälften istället och hon sa att hon faktiskt redan hade tänkt på det, så det är nice! Sen kom vi in på att flytta hemifrån! Det var inte så att vi bara var inne och nosade på't utan vi verkligen pratade om det! Vi kom visserligen inte riktigt fram till något, men ändå, en bra start :D nu har vi precis ätit och jag ska ta Dharma på en promenad nu innan jag går till Alexandra :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0