3 månader <3 <3 <3

Hej hej =)
Vaknade kl 7 idag och hade ont i halsen, kändes som om det var något vasst varje gång jag svalde typ :S Askonstigt, men det gick över efter ett tag så jag gick å la mig igen, men sen var det samma sak igen när jag vaknade nästa gång, men nu har det gått över igen iaf =)

Idag firar jag och Älsklingen 3 månader! :D ett fjärdedels år ^^ Och Rickard är minst lika kåt nu som han var hela dagen igår. Vi har kollat på cykelfilm nu på morgonen ;P Vi båda är sjuka och rastlösa, det är fett fin dag idag, men vi får väl se vad vi hittar på.. jag är sjukt sugen på semla också! Kanske man ska gå och köpa en? ;)



Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Joel

Han är ofta kåt dendär Rikard!

2010-02-08 @ 06:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0