Bloggar..

Mööh, har tråkigt :P Joel sa att jag skulle blogga så jag gör väl det fast jag eg. inte har något att skriva om.. Käkat har vi gjort, blev köttfärs med tacokrydda och makaroner, nu har Rickard precis dragit ut för att cykla i mörkret! Vi skulle eg. ut på promenad, men Rickard märkte att jag inte var så pepp så han sa att han kunde ut å cykla istället, så så blev det ^^ Annars då.. sitter å chattar, spelar spel på facebook och lyssnar på musik som vanligt ;) Snackade i tel med Adde gjorde jag nyss också! Rickard har ju inte med sig telefonen när han cyklar så då svarade jag när det ringde :P

Jaa.. vad mer kan man skriva..? Pipan verkar må bättre! :) Hon åt typ två tuggor mat igår och så har hon börjar prata/mjaua igen :D Får bara hoppas att hon inte deppar ner sig igen sen när vi tar hit Zingo :S Ska föresten bjuda hit mina föräldrar på lördag på fika hade vi tänkt, så dem får se lägenheten och så =) Sen på söndag så ska vi på middag hemma hos Rickards päron, trevligt trevligt =)

Se där, jag fick visst ihop ett litet blogginlägg trots allt! Men nu ska jag till kylen och ta en chokladbit ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0