Blöö!

Hur kan Rickard inte ha en vit skjorta och kavaj?? Jag blir ju lite smått galen asså :P Blå skjorta har han iaf, och det funkar, och slips! Han blir så söt så söt :D Bror Erik ska kolla om han har nån kavaj som Rickard kan låna, så det hoppas vi på :) Vi hittade en jättesöt nalle också som vi ska ge ungen =) Jag blev förälskad i den, så jävla söt :D

Haha, kul hade jag med den iaf :D



Nehe, Rickard får väl klara sig utan kavaj, Erik ville inte låna ut sin för den är fin ;P men för Rickard nästa lön ska han köpa en kavaj har jag bestämt (A) kanske en vit skjorta också.. tycker han får börja gå runt i finkläder lite oftare, han blir ju så söt då :D Men nu ska vi gå till sängs för vi ska upp halv 8 imorgon! Kommer typ va värsta snöovädret också :S
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Fabian

Som sagt du har fortfarnade inte lärt dig vad skvaller är då det är något man säger om någon person det inte tillhör och jag sa till personer som det tillhörde alltså är det inte skvaller så säg inte att det är skvaller för du använder fel uttryck,

hentai är det tecknade grejen du blir upphetsad av att se.

2010-02-19 @ 22:22:01
Postat av: Hörnet

Dressman har just nu schysst pris på kavajer, byxor ingår nämligen, så man får hel kostym till mkt bra pris =) (har sj varit och shoppat en ;) Kram

2010-02-20 @ 00:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0