"Men du är ju ingen tjej, du är ju nån sorts mutant!"

Hejsan hopsan :)
Nu är vi hemma hos Rickard igen =) Fick reda på innan jag åkte att pappa inte alls läser min blogg, är mamma som varit inne på hans dator och kollat, haha ;D Fick henne att erkänna tillslut iaf! Först var det "nej", sen var det "vet inte" sen var det "nej" igen, men tillslut erkännde hon att hon kollar den ibland :P

Haha, ang. rubriken, Rickard sa så när vi gick in, vi pratade om att en kille i Sverige fan inte kan slå en tjej, sen bitchslapade han mig (löst asså ;P) då upprepade jag han det precis sagt och då sa han så, haha känns bra :D Men iaf.. nu är det snart dags att sova, är sjukt trött! Måste bara gå och pissa först!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0