Morrn!

Hej hej =)
Idag var vi uppe redan kl 9, hej och hå! :P Käkade frukost gjorde vi då men nu sitter jag här och Rickard framför tv:n ;) Men annars så ska vi till garaget idag, Rickard vill komma någon vart på sin bil och det finns visst lite saker som jag kan göra också, så det blir nog najs ;P Annars har vi inte någon planerat, så vi får se vart dagen leder oss, kanske blir kvar i garaget hela dagen, vem vet? Jag kanske blir värsta experten på Saab medan jag är där ;P Vi får se vi får se..



Höhö, förresten, hittade värsta buggen på Tiki Resort som jag spelar på facebook, så jag kan få typ hur många saker som helst som är bra att ha, hehe :D så det är fett najs! Men nu har jag inget mer att skriva, vi hörs!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0