Mycket i huvudet nu..

Hejsan hoppsan :D
Nu jävlar är det lov, fyfan va skönt! :D Under lovet ska jag... inte göra så mycket asså :P Rickard jobbar ju som vanligt, så jag kommer nog pendla rätt mkt, vara hemma när Rickard jobbar och vara här när han inte jobbar :) Men plugga måste jag göra också! Ska ha psykologiprov på fredagen efter lovet och det är så jävla mkt att ta in i skallen asså för jag fattar inte mycket om jag ska vara ärlig :S Så jag måste hårdplugga, för jag ska fan ha MVG i psykologi!

Annars då.. tja, ganska kort skoldag, men ändå seg :P Tänkte ju komma lite tidigare för att skriva ut min annons och lämna in, men orkade inte :P Så jag skulle skriva ut den i skrivstugan men färgen var slut så det blev bara i svartvitt! men jag ska lämna in den via fronter istället. Sen hade vi ett litet snack och om det som jag skrev på bloggen förut, "rensade luften" eller vad man ska säga. Fick dessutom höra att att typ hela klassen läser min blogg :S lite sjukt tycker jag, men kanske därför jag aldrig får några kommentarer, för folk inte vill "avslöja" att dem läser min blogg, eller? Ni får jättegärna kommentera och säga att ni läser min blogg, jag tycker bara det är kul att jag har läsare men det är ju ännu roligare om man vet vilka läsarna är ;)

Ikväll iaf, då kommer Rickards kompis Jenny hit och Adde, så vi ska bjuda dem på middag, så det blir trevlans =)

Oh yeah, värsta titeln min blogg precis fick ;)

Joel
åårets blogg 2010

Haha ne, men nu ska jag väl ta och publicera det här inlägget så Joel äntligen får något att läsa ;P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Joel

WOHOOOOOOOO

2010-02-26 @ 15:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0