Stolt mupp!

Var precis iväg och hämtade ut min försenade julklapp, Rickard var ute i god tid men ändå tog det fett lång tid innan den kom, men den var klart värd att vänta på! :D Var en tjocktröja med texten "stolt mupp", jag kommer nog seriöst bo i den här tröjan asså :D



Så jävla nice :D Passade på att handla lite också, Rickard gav mig i uppgift att handla kaffe, så när jag tog vid kaffehyllan såg jag ut ungefär så här --> o.O va en tant som såg mig och kom fram och frågade om jag ville ha hjälp :P Så hon hjälpte mig, men blev typ fel ändå, haha xD Är ju inte så lätt, jag som dessutom hatar kaffe ;P Men men, nu är jag "hemma" igen ^^ Nu har jag inget mer att skriva, så ha det bra allesammans!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0