Utelåst!

Hej hej =)
Kursen igår var jätteintressant! Vi var 10 st, bara tjejer, och kursledaren Annika började med att skriva upp lite saker på tavlan och sen körde hon bara teckenspråk första halvan av tiden och pekade på orden på tavlan och mimade med munnen så man förstog vad hon sa och lärde sig en del också. Andra halvan så pratade vi, vi gick igenom alfabetet, hur viktigt det är att man mimar med munnen det man säger, ansiktsuttryck och sånna saker. Men tiden gick verkligen jättefort och plötsligt var det slut. Synd att det är varannan vecka, skulle ju vilja ha varje, men men :P

Åkte hem hit till Rickard efteråt och jag hade glömt mina nycklar så jag ringde på dörren men han kom inte, så jag ringde igen och igen och igen.. Till slut tryckte jag in ringknappen hela tiden men han kom ändå inte! Så jag bad Jenny att ringa Rickard (jag har inga pengar på min mobil) så hon gjorde det om och om igen, fortfarande så kom han inte, så jag gick ut och kollade att bilen stog kvar och det gjorde den. Då bad jag Jenny att fråga Adde om han hade extranyckel men det hade han inte så jag ringde på ett tag till sen gav jag upp och skulle precis vända och gå till tåget men då kom han äntligen! Han hade sovit som en gris asså, jag hade stått där i 30-45 min :P Så det här kommer han aldrig få glömma :D Nu har jag nyss vaknat, har bara käkat frukost, så jag ska ta och fixa mig lite nu innan jag drar till skolan!
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0